Veelgestelde vragen
Je feest wordt top!
Daar gaan we voor! Om alvast wat vragen of zorgen weg te nemen, hebben we hier veel voorkomende vragen op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Neem gerust contact met ons op.
Wat is een Topfeest verjaardag set?
De Topfeest verjaardag set is werkelijk een unieke service in attractie verhuur. Wij specialiseren ons in verjaardag feestjes van kinderen. Geen gestress meer met het regelen van de verjaardag van je kind! Ouders hebben het al druk zat. Bij Topfeestverhuur vind je de favoriete thema van je kind met een bijpassende springkussen. Mis je nog een taart? Geen probleem, neem de optie taart bij je bestelling en voilà, je hebt alles voor een Topfeest!
Kan ik via de website direct reserveren?
Maar natuurlijk! Gemak en zekerheid voor een Topfeest! De beschikbaarheid van alle verhuur producten zijn direct in te zien in de winkelwagen. Als je een huur datum opgeeft, geeft het systeem gelijk aan of het beschikbaar is. Zo voorkom je teleurstelling dat later blijkt dat je attractie niet beschikbaar is. En niemand anders kan dezelfde producten ook huren. Indien je een maatwerk taart besteld, dan nemen wij contact met je op om de wensen af te stemmen.
Welke betaalopties kan ik kiezen bij Topfeestverhuur?
Wanneer je een bestelling plaatst via onze website kun je bij het afronden veilig betalen met IDEAL. Het is ook mogelijk om contant of met tikkie te betalen bij het afhalen of bezorgen van je bestelling.
Welke soorten valmatten zitten erbij?
Wij werken uitsluitend met professionele valmatten. Dat zijn goede valmatten die een landing van een glijbaan zacht maakt. Dus geen rubberen tegels, want die zijn gewoon hard en daar kunnen kinderen zich op bezeren!
Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dit?
Uiteraard is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kunt het beste de gewenste wijziging(en) aan ons doorgeven door per email te reageren op de reeds ontvangen huurbevestiging. Indien de attractie op de nieuwe gewenste datum beschikbaar is, ontvang je van ons een nieuwe huurbevestiging. Vindt de huurperiode binnen 2 dagen plaats? Dan is wijzigen niet meer mogelijk.
Wat is slecht weer garantie?
Wordt er op de dag voor de start van de huurperiode slecht weer (Veel regenbuien en/of windkracht > 5) voorspeld? Dan bieden wij slecht weer garantie aan en kun je contact met ons opnemen om de springkussen huur te verplaatsen of te annuleren. In het geval van annulering van een betaalde reservering wordt een voucher aangeboden. Wil je toch liever geld terug? Dan houden we 15 euro administratiekosten in. Slecht weer garantie geldt dus tot 1 dag voor de huurperiode start. In sommige gevallen bij slecht weer zullen we zelf contact opnemen om de wijziging te bespreken. Slecht weer garantie geldt alleen voor springkussen verhuur en niet voor verhuur van andere items.
Er is schade ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde product, wat nu?
Maak je geen zorgen. Neem telefonisch contact met ons op als er schade is ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde product. Wij zullen in dit geval direct kijken of het probleem dezelfde dag verholpen kan worden. Hoe zit het met de kosten voor reparatie? Daar komen we samen wel uit. Wij hopen immers vaker een Topfeest bij je te mogen te verzorgen.
Kan ik zelf komen afhalen of laten bezorgen?
Afhalen
Zelf afhalen is maandag t/m zondag op afspraak.
Je kunt op de dag van de start van het huurtermijn de springkussen komen afhalen. Terugbrengen kan in de ochtend erna. Voorbeeld: Huurtermijn is woensdag hele dag. Op woensdag ochtend vanaf 8:30 kun je de attractie komen afhalen. Op donderdag tussen 8:30 en 10:00 kun je de attractie terugbrengen. Je hoeft nog steeds enkel voor 1 dag te betalen.
Onze afhaallocatie:
Topfeestverhuur
Christa Ehrlichhof 5
3059 LL Rotterdam (Nesselande)
Bezorgen
De bezorg- en ophaaltijd kunnen worden opgegeven bij het maken de bestelling. Bezorging is beschikbaar 7 dagen per week. Houd rekening met een speling van ongeveer 30-60 minuten bij drukte in het weekend. Uiteraard zorgen we er dan ook voor dat de attractie wordt opgezet en afgebouwd bij het ophalen. Het bezorgtarief wordt berekend op basis van het aantal kilometers vanaf locatie Rotterdam Nesselande (gratis binnen 3 km) en dat kun je terugvinden bij de afronding van je bestelling. We verrekenen geen opzet kosten bij het bezorgen van de springkussen in de regio Rotterdam Nesselande, Zevenkamp, Prins Alexander, Zevenhuizen, Cappelle aan den Ijssel en Nieuwerkerk aan den Ijssel en meer.
Hoeveel ruimte heb ik nodig voor het plaatsen van een springkussen?
Wij adviseren je om de locatie, waar je het springkussen of attractie wilt plaatsen, op te meten om te voorkomen dat het deze niet past of beschadigd raakt tijdens het gebruik. Voor jullie gemak hebben we al onze springkussens ingedeeld in categorieën op basis van formaten. Hou ongeveer 1,5 meter ruimte vrij bij de in- en/of uitgang van de springkussen. Wordt de springkussen op verhard grond geplaatst? Dan is die ruimte nodig om een verplicht veiligheidsmat te plaatsen. Meld dat in het bestelpagina, zodat we er matten bij leveren voor de veiligheid.
Verbruikt een springkussen veel stroom?
Nee, een springkussen heeft een blower welke 1100 watt verbruikt per uur. Bij een hele dag gebruik kost je dat slechts ongeveer 2,50 euro.
Kan ik de springkussen gebruiken als het regent?
Dat is zeker mogelijk! De springkussens zijn gemaakt om water af te stoten. Sommige hebben een dakje terwijl andere beschikken over een zwembad. Berg de springkussen wel goed op in de avond, zeker als het regent. Let er ook op dat de blower goed beschermt wordt tegen het regen. Dat is namelijk electronica.
Zijn de springkussens veilig?
Alle springkussens bij Topfeestverhuur zijn splinternieuw en gekeurd volgens de Nederlandse NEN-EN14960 certificering. Veiligheid staat bij ons altijd voorop. Indien er een harde wind staat, zetten wij de producten extra stevig vast. Bij extreme weersomstandigheden kan er besloten worden om niet te plaatsen, wanneer dit in onze ogen de veiligheid niet gewaarborgd kan worden. Dit is echter pas het geval bij harde wind, denk hierbij aan windkracht 5 of hoger. Hiervoor bieden wij slecht weer garantie aan, waarbij verplaatsing of annulering van springkussen huur tot de mogelijkheden behoren.
Indien de springkussen op een harde ondergrond, zoals straat of tegels geplaatst wordt, dan zorgen wij ervoor dat valmatten erbij gehuurd kunnen worden, zodat de kinderen zich niet bezeren tijdens het spelen.
Zijn de springkussens schoon?
Wij hechten veel waarde aan onze producten en zorgen er daardoor ook voor dat deze goed worden onderhouden. Na elk gebruik wordt er tijd genomen om de verhuurde producten na te kijken en weer schoon en vochtvrij te maken. Daarnaast wordt er jaarlijks gekeken naar welke producten vervangen moeten worden, of ter reparatie moeten worden opgestuurd. Zo zijn wij in staat om onze klanten altijd kwalitatieve en goed onderhouden producten te bieden.